okayy.. since I just came back from work n tengok timeline penuh ngan noti2 kengkawan yang hapdate status...
"OFFICIALLY GRADUATED"
from your beloved UITM.. I pon nak join skali.. haha.. :D
Alhamdulillah, dgn izin Allah aku berjaya habiskan pengajian
"Diploma in Business Studies"
mengikut pelan pengajian.. without much severe conditions or accidents which would put me in
bak kata Sir Hezrin yang paling wa sayangi.. <3 haha.. Sir!! I got the best result for your subject!!!! ( I wish i could say it in front of him) haha.. looks like the possibility of me furthering my studies in Insurance is "High"...
geng, u olls rasa I patut amik insurance policy, tak?? mesti premium tinggi.. haha :D
and, many many thanks to all the teachers, lecturers and friends yang selalu sedia membantu (cam wonderpets.. hehe..) even though ada yang tak suka diganggu a night before the exam..
thanx to Mail Lambung a.k.a Class Rep. (actually Mail jer...) and the gang
nampak x betapa banyak kebaikan korang?? haha :D
to gegirls yang I saaayaang sampai bila2.. thanx for putting up with my childishness (everytime), thanx for always sharing your "jajan" yg dibeli kat "medec".. sharing laughs and tears.. being gila2.. the only thing that I regret is that I don't really get to know all of you these past 3 years of our time together..
hope that we'll have time to catch up on those things.. :D
well, I'm not that good with words as I tend to be a good listener.. :) don't I???
(sapa yang rasa nk scroll down lagi, silakan.. and, to those who not, it's fine..)
I'll dedicate my gratitude to each of my girls...
thanx for being my 1st friend in class.. :D I'd never thought that we'll be in good terms till the end of our mission (finishing Diploma).. sorry for being such a grumpy friend.. ( especially when I'm really into my K-Drama, K-Pop MV, etc ) you're a great friend for being able to put up with my childishness, grumpiness, and everything... thanx for selalu kejut aku petang2 untuk beli makanan, restrict aku dalam berbelanja, dengar citer pasal crush2 aku.. there's no more words to describe my gratitude to you instead of THANK YOU SO MUCH!!!! and Bianei klo pernah lukakan hati ko...
SARANGHAE NAE CHINGU <3
SARANGHAE NAE CHINGU <3
I can't compare you to any of my friends.. I know that my Keeda ni memang mulut laser.. but, I'm thankful that your personality made me stronger in dealing bad words from others... haha :D jangan marah.. :P If we had a chance to meet in other world, I'll take it.. I juz love knowing you and Iyrah.. <3 thanx babe untuk semua yang ko buat untuk kitorang.. ko la yang paling penyabar, baik and caring pernah aku jumpa.. aku yang banyak adik ni pun x mampu jadi caring n penyabar macam ko..
ELEH... TERHARU LA TU... ELEH, KEEDA... :D
ELEH... TERHARU LA TU... ELEH, KEEDA... :D
OTEN
I'll remember you in that way...
FARAH
May Allah bless u, always and grants your wishes...
NAJLA

LINA
I wish all the best untuk CHAN yang Nisa sayang... <3
Muahhhhhxxx...
ERRA

no matter what other people says about your appearance or your "Belitan Shawl"... just know that I really admire you since the first time we met.. maybe it's coz I'm not judgemental or pessimist towards others??? juz do what you love as it's hard to satisfy THE PEOPLE.. and, jangan lupa pakai stokin bila kuar rumah... :D sorry sebab nisa x sempat belikan stokin untuk Erra.. hehe.. and, nanti nak naik pelamin jangan lupa roger2 kita sume... :D
SIERRA and NORAN
IELAH

hmmm... thanx sebab x pernah serik nak blaja ngan Nisa... hehe :D first time dapat kawan yang gilakan warna kuning.. sebab dulu Nisa x suka kuning.. but, lepas tengok Transformers, tros suka Myvi Kuning.. it's all because of that cheeky BUMBLEBEE..
ILLIE, MAS, AAINAA, ALIA and SHIRA
well, Nisa x rapat sangat ngan korang.. but, it's nice to know you girls... everyone has their own strength and weaknesses.. and, thanx for all the best memories and maafkan and halalkan everything that you've given to me.. baik ilmu, gula2, masa and air mineral... hehe :D hope that we'll meet again in a better surroundings.. luv you lots... and lots... <3
SYU

Syu Cun ngan Ielah Kuning... (ni kes xde gmba yg molek nk di-upload)
sorry sebab selalu buat Shu jeles.. haha :D
jeles ke? ye la, Nisa selalu wat drama sebabak ngan Oten.. kan?? ermm, thanx sebab belikan tiket bas.. and, kene sound ngan driver bas sama2.. balik Rawang sama2.. balik KT sama2.. tetibe teringat lak moment2 kt kelas.. kemain layan "wi are..wi..wi..are..." Nisa harap Shu akan berjaya dalam bidang modelling.. tapi yang baju muslimah je tau... :D canteq la awak nie.. (tetibe)
thanx sebab sudi kawan ngan Nisa.. and jadi twin tower(marah lak si Oten ni kang) halalkan makan minum Nisa yang datang dari MEDEC, KAFE etc.. saranghae.. <3
ILYA
(x jumpa gmba Ilya sorang, so, I letak gmba kita berdua)
TEHAA

and lastly.. to my kakaks... Kak Hana and Kak Is...
thanx sebab layan adik Nisa.. :D
u are the best..!!! Thanx Kak Hana sebab ajar Opem and ENT..and, sebab bersabar dengan kegilaan adikmu ini.. da la kene layan yang 2 orang kat bilik tu lagi.. (Oten & Farah) glad to have met you in KT.. To Kak Is.. rindu nak bersilat ngan akak.. haha.. lama da x contact akak... miss u sooo much!!
Love you, my kakaks... <3
guess that's all from me... hope that x ada yang berkecil hati... I tried my best to mention everyone.. and, next entry will disclose a lot of pics...
nantikan... :D
miss u guys soooooo much...
forget me not...
XOXO
<3 Kyra AJ





No comments:
Post a Comment